En liten uppdatering

Hej bloggen! 

Vart väldigt frånvarande här pga diverse saker inget att ta upp med tanke på att jag skriver för jag för tillfället kan se bortom de anledningarna vilket är skönt därför vill jag försöka fortsätta på det spåret. Några roliga saker som jag minns hänt på senaste tiden vart främst fikan med Nora & Nora förra måndagen. Verkligen två personer jag har varmt om hjärtat trots man är dåliga på ses för det har liksom ingen betydelse eftersom vi ändå kan snacka om allt möjligt! Då pratade vi bland annat om självaste nyår som var på onsdagen som turned out AMAZING. Först middag vid 18 med flertal olika jättehärliga tjejer sen vidare till förfest med mina 3 tjejer plus 4 killar och till sist (eller kanske inte till sist hehe) hamnade vi på Lipz där det vart bra drag! Ivarjefall vad jag tycker möjligtvis för jag släppte loss & röjde ordentligt. Kvällen medföljde även några oklara situationer bland annat när en tjej plötsligt tog mig till baren och bjöd på cider samt någon minneslucka angående hur jag ens kunde avsluta kvällen där jag gjorde haha men bra slut på 2014 & bra början på 2015 är jag medveten om att det var! Förövrigt kan jag sätta pengar på att jag vart med om samma händelse med hon tjejen tidigare utgång.. Men men trevlig är hon! 

1a januari existerade inte riktigt i mitt liv eftersom det var officiella bakisdagen kan man väl säga! Annars tränade jag i fredags & även i lördags då jag vart ledig. Höll på att glömma att jag var på bio med Sis på fredagen. Vi såg "Micke & Veronika" rolig film det! Då fick jag också ont i halsen som också höll i sig tills igår så blev bara jobb 4h. 

Mådde relativt bra idag och har faktiskt vart igång hela dagen kanske inte mitt bästa val men när man är mer taggad än någonsin kan man helt enkelt inte dissa gymet! Mötte upp Josefina i stan vid 13 för en frulle på EH. Vi hade massa att ta igen så blev sittandes där till ungefär 15 då vi drog till gymet. Hade på mig min nya Better Bodies t-shirt som kom idag som jag fullkomligt ÄLSKAR överväger att köpa den i svart också faktiskt sen Celsius och Josefina som ger mig bäst livsenergi någonsin gjorde mig SJUKT taggad! Vi körde mage sen fullföljde jag med rygg & även triceps. Pinsammaste var dock troschocken som skedde pga genomskinliga tights. Hände dessutom inför en jag pratar litegrann med skäms verkligen.. När jag kom hem blev det äntligen mat & dusch och nu ligger jag bara och försöker varva ner! 

Förresten så har jag nyligen skaffat Twitter! Olsentilda heter jag där för den som skulle vilja kika! Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0