Träning + jobb

Hej bloggen!
Har varit riktigt sugen på köra gruppass och imorse blev det äntligen av! Kollade passen igår och såg bodypump men tvekade verkligen länge innan jag bokade. Anledningen att jag tvekade var väl främst för jag inte vågade pga "jag vet inte hur man gör" & "vill inte vara själv" (ni förstår säkert känslan) men det handlar verkligen bara om att dyka upp och göra sitt bästa. Passet började kvart i tolv och är såklart glad jag tog mig dit! Är väldigt givande och upplägget är annorlunda med vad jag själv kör. Var i 50% träningssyfte, alltså att testa på något annat och ha en ledare som ger en flyt, och 50% för jag vill inte medvetet vara "rädd" för något utan tar mig hellre igenom en jobbig situation om jag vet konsekvenserna är värda det! Flytta till Australien & skydivea är näst på tur.. 

Åter till passet, det innefattade ben/rumpa, rygg, axlar, mage & bröst och eftersom jag bokade spontant igår hade jag inte en tanke på vad jag hade tränat tidigare på dagen.. Hade kört 2,5h bestående av ben/rumpa (liknande upplägg som jag skrivit i tidigare inlägg) och några mage/bröst dvs var inte min kropp så värst samarbetsvillig idag haha! Efter 45min bodypump hann jag köra 3 övningar för både biceps/triceps och 10 min prommis i lutning 15 innan bussen gick hem.

Nu är det mat (bästa kyckling ris mini keso) som gäller sedan dusch & klockan 16 jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0