Intensiv dag

Somnade lite för gott på bussen imorse så när jag väl kom till gymmet vid 10 orkade mina ögon knappt vara öppna. Var tveksam om det ens var möjligt att få igång kroppen men det gick minsann utan problem. Började med 10 min prommis i lutning 15 på bandet för bli lite varm. Därefter vart det ben/rumpa som gällde med fokus på främst rumpa eftersom jag forfarande har träningsvärk baksida lår. Körde bland annat superset med utfall (hantlar i händerna) och kliv upp på låda (kettlebell i händerna) samt superset med rumplyft och utfallshopp. Filmade dessa övningar så lägger upp några sceenshots här. Hann även med några magövningar innan det var dags att ta bussen hem. 




Är snart hemma och då blir det duscha i rekordfart för sedan gå bort till jobbet. För hinna med att äta idag fick matlådan ätas nu på bussen. Är faktiskt lika god varm som kall. 


Man lägger ju upp de tråkigaste bilderna någonsin men får vara bättre än inget. X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0