Frulle/jobb/träning

Var helt inställd på denna lovvecka skulle kunna innebära 100% träning men behövs på jobbet därav blir det ändrade planer.

Idag var jag i stan redan klockan 10 för att kunna träffa Josefina över en EH frulle. Vi hann ses en sväng & prata ikapp oss lite grann tills min buss hem gick nu vid 12. Ska snabbt hem och laga matlåda & hämta gymväskan innan det är jobb som gäller i 3,5h. Förhoppningsvis orkar jag ta bussen upp till gymmet efteråt. Kommer alltså vara där och trängas med alla andra som tränar efter jobbet så vi får se hur bra pass det går att få ihop men träna vill jag ändå. Hörs!

En random bild. På tåget till Stockholm för bröllop 2 veckor sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0