Ett nattinlägg

Har nu landat i sängen efter att ha ätit, gått ut med Astrid, tvättat & hängt mina träningskläder samt lagat matlådor. Någon gång där emellan klickade jag även en hem kjol då jag fick ett sånt himla begär på direkten när jag såg den hehe. Så kan det gå. 
 


Som jag skrev i mitt tidigare inlägg väntades gym efter jag hade jobbat klart. Var förvånadsvärt pigg, delvis tack vare Celsius, men hade även en go känsla i kroppen. Väl på gymet var det inte alls så mycket folk som jag trodde så blev ett godkänt pass. Inget wow-pass men heller inte dåligt! Körde axlar tillsammans med rygg och avslutade med 25 minuter på löpbandet. Upplägget på bandet blev prommis i lutning 12 med 5 st 30 sekunders intervaller.
 


När jag kom hem vid 21 fick det bli den nya kvargen med hallonsmak utan tillsatt socker som mat. Brukar annars äta 50/50 med drickkvarg & vanlig kvarg men denna underlättar allt och är verkligen så mycket godare. Lätt bästa jag smakat i kvargväg! Har förövrigt varit jättepigg hela kvällen och vet inte ens om jag kommer lyckas somna nu men behöver. Börjar jobbet kl 13 imorgon och skulle tro det blir gym innan om det går att få ihop. X!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0