De senaste dagarna

Att hålla en stadig uppdatering är nog inte det enklaste när livet pendlar så känslomässigt som det ibland kan göra. Helst skulle man ju bara vilja känna lite stabiltet i livet och en säkerhet att vända sig till när man är svag i sig själv men men. 

Vad som hänt resten av lovet sedan sist är inget speciellt utöver en heldag med jobb och träning. På torsdagen var jag placerad på Espresso House redan vid halv 10 med dator och frulle framför mig. Den frukosten är verkligen så god och lite lyx förtjänade en. Behövde få skrivet ett svenska tal vilket gick jättebra då jag blev sittandes där i 3 timmar. Talet blev nästan färdigskrivet och efteråt blev det armar & en prommis på gymmet. 

Kan inte fatta jag lägger upp denna bild haha

Igår var jag och solade en sväng innan gymmet väntade. Blev squats, raka mark och superset av good mornings (med hantlar) rumplyft (med viktplattor) & sumosquats (med viktplatta) och sist dropset ut/insida lår i maskin. Körde även marklyft och andra ryggövningar samt avslut med 20 min prommis på bandet. Bästa mamma och sis kom sedan hem med flertal smaksatta kvargsorter utan tillsatt socker så glad blev man!  



Vid 11 imorse var jag tillsammans med sis på gymmet. Vart endast cardio på schemat så 1h på bandet blev det. Gick främst i lutning 10 men lite 12/15 också och var femte minut blev det intervaller på 40-50 sekunder. Svettades gjorde man minst sagt! Snälla mamma hämtade oss och sedan jag kommit hem har det blivit en promenad med hunden, lite käk och bad med ansiktsmask. Nu känner jag mig helt slut men vill verkligen plugga juridik. Kan inte förstå jag faktiskt vill men ska man bli duktig är det minsann plugg som gäller. Annars blir det bara lugnt ikväll med PLL och kanske filmtittande med sis. X   

Kommentarer
Postat av: Nicolebiola

AllExpress Endless coupons, discounts, promotions and flash deals. Competitive Prices On More Than 100 Million Items. Check Out All Deals on AllExpress. 24*7 Customer care. Buyer's Protection. Free Shipping Worldwide. Secure Payment Method.


inexpensive. Computer cables and sockets .Anytime
Unique products. Equipment and mechanisms .to order
Unique products. Kitchen, dining room and bar . to any place
per day. Accessories to a holiday and party . to any place
The best products. Computer peripherals .constantly




@a

2021-06-15 @ 17:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0