I own my mornings

YES I'm up!! Tvn är ej på och här på bandet ska jag gå i 40. En selfie är tagen såhär 06:30 vem får ens den tanken?? Mina 2XU & Celsiusen är med mig och tillsammans är vi oslagbara skulle kunna gå upp en timme tidigare utan problem! För kaxig nu kanske.. Fast nä vill jag vara bäst måste jag se till att maxa what ever it takes liksom!

Trevligt att ses nytvättade hår:)


Dagen har knappt börjat så har inte mycket alls att skriva om men tänkte uppdatera nu för kommer inte hinna det senare vilken bloggare man är! Vart uppe vid tjugo i fem käkade en rejäl frulle som bestod av nog 80% kolhydrater shit happens sometimes eller gainz happen får man väl hoppas på. Sov på bussen:)) och klev in på gymmet kvart över 6. Går som sagt på bandet nu har 23 min kvar ligger på lutning 7 & hastighet 6,2 atm blir höjning direkt när jag skrivit klart här. Efter prommisen ska jag gå till Plus för sola sen tillbaka till gymmet för rygg har jag mycket tid klämmer jag in någon bicce möjligtvis triceps också om jag supersettar. Därefter är det nog dags att dra till skolan för tre lektioner slutar vid 14 blir då hämtad av pappa för att åka ut till Överby och köpa present sen även övningsköra en sväng efteråt. Skoftebyn I'm coming for you again! När jag väl kommer hem ska jag fixa mig och åka till Nora som jag nämnde igår. Efter 00 ska vi ut till Liiiipzz kraven är höga efter utgångar i London kan jag lova men lär bli riktigt roligt med de som ska ut oavsett! Hörs imorgon! X 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0