En skönare onsdag

Oskönaste skoldagen blev chillare än vanligt, träningen gick fint, ett inlägg på facebook Tempo blev gjort på bussen hem, världens snyggaste kofta är äntligen i mina händer och imorgon väntas firande & utgång med andra ord är vardagen inte allt för tråkig än så länge!

Började 8:15 med engelska idag sedan svenska och efter vart vi på debatt vilket räddade oss från 2 marknadsföringslektioner & 1 privatjuridik. Vart inställd på att få sluta direkt efter men blev tvungna att åka till skolan och ha en meningslös lektion vet faktiskt inte riktigt vad den innehöll.. Var på gymmet vid kvart i 4 där jag körde axlar & mage samt 2 tabata som avslut. Kom hem och fixade lika god mat som igår givetvis kyckling men stekte den och tillsatte i slutet massa keso så det smälte och blev även sås jättesimpelt men också riktigt gott! Verkligen annorlunda jämfört med vad jag annars brukar äta till kyckling. Samtidigt som jag käka gick Million Dollar Listing New York på TVn lyckats time:a det i minst en vecka nu och jäklar vad inspirerad jag blir!! Skickligaste & bästa mäklarna ever med provision på 550.000 dollar skulle gärna kunna leva ett sånt liv. Ska fråga min bror vart man kan se alla avsnitt perfekt att bygga upp mina drömvisioner efter. 

Nu ska jag duscha, plugga lite & förhoppningsvis kunna somna tidigt idag då jag nog tar bussen 05:30 imorgon. Behöver hinna träna på morgonen så jag har eftermiddagen fri till att komma hem fixa mig och sen åka upp till Nora för festligheter. Ser fram emot morgonkvällen! X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0