Träning/plugg

Sitter atm ute på altanen i det härliga vädret och tänkte envisas med att ha på mig mina nya bralls haha men det blir inget med det när det är såhär soligt! Som igår tog jag längsta vägen hem endast för att få gå i dem verkligen så himla sköna och vill ha på mig dem för all framtid. 

Imorse var jag uppe vid 08, gick och hämtade kvarg bär & Celsius i affären, kom hem käkade frulle och tog sen bussen upp till stan. Solade en kvart, hade egentid med Celsiusen och sen jäklar drämde jag av ett minst sagt jobbigt ben/rump pass. Dropsettade benspark vilket såg ut såhär: 41,5x10 - 31,5x10 - 22,5x5 4 varv HELVETE vad det brändes!!! Körde liknande på leg curl så hade riktigt utmattade ben efteråt. Hann köra 3 mage oxå där jag fick riktigt go kontakt så det kändes lika bra som benövningarna. Bra pass dvs!



Har vart hemma ett tag så har ätit, duschat och nu sitter jag här och har tänkt att göra lite plugg. Vill känna att jag kommer någon vart så det kan släppa från min hjärna och mina måsten så snart som möjligt. Bara bli klar och slippa paniken! Ska sätta igång direkt. X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0