SÖKES: ALOE VERA

Måndag måndag måndag, vad ska man göra av måndagar egentligen? Bara kriga sig upp & genom dagen helt enkelt. Vart hur sugen som helst på Celsius men ikke fick fortsätta att kriga för att ens ta mig till gymmet. Vart där samtidigt som Emma och Eniz (alltid sånt sammanträffande) vilket hjälpte så det blev kul och kändes bra att jag tog mig dit och utförde ett bra pass. Förövrigt har jag sån jäkla träningsvärk i magen alltså igår ville jag bara ligga stilla inte andas, prata, skratta eller ta mig någonstans för jag kände mig så stel i hela kroppen och alla möjliga rörelser dödade haha. Kan säga såhär att de människor som påstår att träningsvärk är skönt har då inte vart med om en liknande denna för isf skulle de inte längre påstå det!

Nu måste jag verkligen se till att få något vettigt gjort. Avskyr inaktiva och oeffektiva människor eller rättare sagt kan störa mig på det typ hemma om man är medveten om att man har disken och borde ta den BARA GÖR DEEEET snälla nån hehe. Nejmen, är nog mest för jag har fått ett annat tänk det senaste. Tänker att det bara är att ta tag i saker, få det gjort sen kommer man bara känna nöjd istället för att dra ut på det och känna sig missnöjd. För mig är det alltid gym som gäller efter skolan, äta, matlådor ska göras ibland, dusch, plugg och sen sova. Är inte den som lutar mig tillbaka bara för jag vart igång hela dagen utan fyller vardagen så gott jag kan. Kanske därför killar är uteslutna hos mig för tillfället... Vi pratade lite om killar idag vid lunchen och jag känner verkligen bara att jag orkar inte leta och orkar inte lägga tid på något veligt. Vill att det ska kännas perfekt från första stund och kalla mig gärna älskling på en gång! Visa allt du har och jag är din direkt. Kanske inte allt men ivarjefall att det inte kommer bli några konstigheter eller fundersamheter osv. Vem orkar? Det är kärlek jag vill ha inte massa jobbiga tankar om jag borde eller inte borde. 

Tillbaka till att jag måste göra någonting nu så ska jag gå bort till affären för hämta kyckling (matlådorna jag gjorde igår blev endast 3st hade sämsta matlåde-dagen ever!!! Vem visste man kunde ha det ens haha), snabbduscha, läsa min svenska bok som jag trodde jag låg i fas med men nej nej ska tydligen redovisas nästa vecka alltså låt mig bli medveten om tiden tack (!) sen lägga fram kläder/träningskläder inför imorgon. Som ni förstår måste jag avsluta här men vad gör det när jag än en gång lyckats leverera ett långt inlägg haha! KRAAaaam<3:*


Tyvärr kommer detta inlägg dras ner något såpass pga jag inte har några passande bilder... Någon bild måste jag slänga upp så fick bli en på min omtalade Aloe Vera som jag spanar efter. Hittar någon utav er därute den så tveka inte på att kontakta mig hittelön kan utlovas!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den finns på torgkiosken!!!

2014-05-05 @ 21:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0