Härligaste söndagen ever

Haft den mest fantastiska söndagen under hela mitt liv idag! Vart effektiv så någon ångest finns det minsann inte.
Vaknade vid 10 imorse och satte mig direkt ute på altanen med frukost. Njööööt och sen fick jag skrivet lite på årsredovisningen som ska vara klar om ett tag så känns bra att ha börjat. Göra resultat & balansrapport är inte det enklaste att få ihop heller eftersom vår bokföring inte är myckt att hurra för haha en aningen oklara siffor!

Bestämde med Josefina igår att vi skulle ut på prommis idag så hon kom till mig vid halv 2. Eftersom vi två alltid har så himla mycket att prata om så hade vi kunnat gå i all evighet haha men blev ett varv runt Upphärad. När vi kom hem lagade jag livets godaste käk till min darliing dvs grillad kyckling WOoW överträffade mig själv med den grillningen så om jag får säga det själv smakade det verkligen supergott!!! Haft det jättemysigt och härligt denna eftermiddagen tillsammans med finaste vännen jag har. Vi hängde bara ute på altanen och snackade om allt mellan himmel & jord. Känns så skönt att ha någon som är på samma nivå som en själv och förstår ens tänk liksom. Glad jag har henne!



Nu ska jag se till att duscha och göra andra nödvändiga saker man borde göra innan måndagen är här med en ny vecka igen. Taggade inför ny vecka? You should be! Jag ska se till att vara det. Ska se till att sätta alla mål och all träning. Göra det bästa av varje dag och se till att varje dag är utvecklande. Hålla ut ska jag oxå se till att göra hehe allt för nära mitt delmål nuu!! Hörs i veckan. X

Kommentarer
Postat av: josefina

ärligt baby du är för bra du haha skönaste vi <3333

2014-05-18 @ 19:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0