Gör vad du borde - NU

TUSAN. Hade skrivit ett jättelångt roligt (?) babbligt inlägg i en anteckning som jag skulle lägga upp men tro FAan att jag lyckas trycka på alla knappar som finns på iPhonen så det försvinner!!!!! Skulle behövt en ångra knapp:) På tal om tusan så brukar jag använda det ordet när jag kör bil typ om fel växel läggs in eller vindrutetorkarna drar igång (ibland händer det trots en solig dag ja) då säger jag tusan. Brukar kalla bilen för ''han'' oxå typ ''vill han att jag ska växla eller varför låter han såhär''... Kan vara lite motstridigt mellan oss men en dag kommer jag & han minsann bli ett :-)

Ivarjefall, i mitt tidigare babbelinlägg skrev jag om hur fantastiskt min matlåda luktade idag asså EXAKT som kebab!!! Typ pommes med kebabsås!! Det lyckades stilla mina cravings efter kebab och flötmat lite (eller????) Ibland undrar jag faktiskt om mitt öde egentligen är att vara tjockis:)

Vart och tränade förut idag men orkar inte skriva om vad jag skrev tyvärrr men var inget speciellt ändå. Nu är jag hungrig som jag vet inte vad och ska snart äntligen äta maaaat (eh uppenbart) Äter alltid i skål nu för tiden och bara blandar ihop allt MUMS deffar jag ens? Mina smaklökar blir lika glada varje gång så ingen tråkig mat inte! Förövrigt tycker jag mitt deffupplägg är väldigt spännande och förvånade och skiljer sig en del från tankar jag haft och mat man ser på instagram men men litar på coachen varför annars köpa ett upplägg liksom!
(Inlägg skrivet på bussen as usual)

 
Lite livebloggning kommer här dårå! Ligger atm i sängen för skriva klart detta inlägg sen ska jag läsa min svenska bok i 30min, kanske gå bort till affären bara för att promenera lite och aa... Hämta Celsius! Därefter fortsätta läsa så jag kan bli klar snarast. Utmanar er (få) läsare att göra något ni borde göra eller vanligtvis skjuter upp att istället göra det nu på en gång! Att ta tag i det kommer kännas så mycket bättre än bara låta det vara, promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0