Frullliiiiss

Igår kväll kände jag av stressen äckligt mycket så det slutade med att jag gick och la mig vid 22. Vaknade nästan 12 timmar senare och har nu på morgonen vart ute på en prommis med hundis liksom en vanlig promenad utan Runkeeper & musik. Kom hem och käkade frulle börjar faktiskt sakna prottegröt nu men vill dra ner lite på kolisarna emellan åt. Tänkte dela med mig vad jag har i fast inte mängd eftersom det är lika individuellt som vad man tycker om för bär. Ääälskar att ha färska jordgubbar, hallon & blåbär till GUuud vad gott!

Lätt fil - kvarg - bär - nötter - osötad müsli/granola 
 
Som sagt är det min jobbhelg så börjar 2 och innan dess ska jag läsa natur. Hoppas ni har en roligare lördag än mig! X.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0