Ben/rumpa på ingång

Lite live-bloggning sker här! Sitter just nu i omklädningsrummet på gymmet (aa vilket omklädningsrum annars) med en Celsius & mellanmål som ska ner och smältas lite innan jag köttar igenom ben/rumpa. Detta pass ska köras TUNGT så det kommer bli riktigt jävla förbannat grymt! Matlådan har jag oxå med mig alla mål ska minsann sitta en dag i taget och sen när man lägger sig på kvällen kan man känna sig nöjd för allt under dagen genomfördes på bästa sätt och man är redo att göra om det kommande dag igen för känslan är så himla bra! Matlådan ska ivarjefall ätas direkt efter passet här på gymmet sen ska jag till skolan för ha muntliga engelska nationella eller det är halv 4 så man kan ju frågat sig vad jag gjort vaken sedan 08??? Dock har jag inte tid att berätta om det nu då jag alltid drar allt så långdraget kanske blir i ett inlägg ikväll 2 inlägg på en dag skulle kanske inte skada eller vad säger ni? Nu känner jag att benen och hjärnan är mer än redo för slakt, HÖRS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0