Bästa drickan ever

Nu har jag landat hemma i sängen och ska skriva lite om dagen utöver träningen. Klev som sagt upp 08 och käkade förvånadsvärt inte prottegröt till frulle idag utan ett annat alternativ som vart riktigt gott det oxå! Sen åkte jag med mamma upp till stan så låg i solariet redan vid kvart över 9. Efteråt åkte jag ut till Överby en sväng då jag behövde lite små saker och hittade det perfekta linnet som jag vart ute efter, himla nöjd! Vart och kollade efter Aloe Vera diet oxå (jäkla tjat efter den drickan asså) men fanns ej utan testade den vanliga YOLO kanske och den vart hur jäkla god som helst!!! Så glad att inte behöva bli besviken! Väl tillbaka i stan vart det gymmet som väntade alltså planerade igår exakt hur hela dagen idag skulle se ut gällade tid, buss, mat osv haha verkligen världens tidsschema. Allt flöt på finemang och likaså muntliga jag nämnde tidigare att jag hade idag. Pratade ändå ganska mycket men engelskan vet man ju aldrig hur den blir när man sitter sådär och ska diskutera känner jag!
 
 
Är som sagt hemma nu och vill att tiden ska gå så jag får äta någon gång... Får ta och läsa svenska boken tills dess och sedan invänta att Sveriges yngsta mästerkock ska börja. Följer det programmet slaviskt faktiskt och gör alltid tid för att kunna titta på det. Ääälskar matprogram & blir alltid så impad! Är jättesugen på mer Aloe Vera förresten nytt beroende kan man lugnt säga så den sorten i diet skulle ju vara det ultimata. Lite ovanligt stelt inlägg men börjar bli lite låg i kroppen. X.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0