Mobilbloggg

Tänkte va snäll & bjussa på lite live-update genom iphonen nu! Har precis vart & solat så känner mig fräknig & go nu hehe bästa känslan<3 Efteråt gick jag givetvis inom min homie och köpte en celsius av honom (stammis nämligen) så nu sitter jag här på gymmet och dricker den med sugrör (viktiigt) och typ... Chillar lite! Bussen hem går 17 så ska ordna en grym spellista sen tagga igång för cardiiioooo:):) Längtat faktiskt! Nog inte berättat om mina senaste träningstights jag köpt men de har ivarjefall kompression material som ska underlätta träningen asså googla det där så förstår ni hur grymt det är! Tips från coachen liksom (vem är coachen är frågan). Nä vet ni vad nu ska jag gå in i min träningsbubbla! 
Frulle & nysolad - livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0