Måndag

Oskön måndag med inslag av ångest och just nu spylukt, kan inte jag bara få sova... Ivarjefall så vart skolan chill och där hände inte mycket alls faktiskt. Slutade tidigare och drog till gymmet med ingen inställning alls. Drack upp min celsius och bestämde mig för att rycka upp mig själv och minsann leverera ett ben/rump pass. Inte det bästa pass jag vart med om men pressa mig igenom ett antal övningar och såg till att squeeza rumpan ordentligt! Efter slog humöret tillbaka & inte blev det bättre när jag nu sitter på en buss som stinker spya allvarligt som om lukten sitter i sätena döööör. Vet inte riktigt hur jag ska hantera det här, värsta som finns verkligen och mår så illa själv nu! 

När denna äckliga bussresa på 40 minuter är över ska jag hem och äta och verkligen njuta av att jag inte har något speciellt plugg. Blir nog en prommis bort till affären för hämta bästa kvarg oxå de standard!

Lika tom som jag ser ut här känner jag mig.

Förövrigt känner jag mig riktigt smidig som utnyttjat blogg-appen flitigt nu det senaste. Får väl se hur många dagar det lyckas hålla i sig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0