Lite update kanske inte skadar!

Insåg precis att jag ätit prottegröt 18 dagar i rad... Ärligt, här snackar vi rutiner haha! Alla andra rutiner flyter på lika bra och tror gymmet är roligare än någonsin faktiskt. Det senaste har 2 personer kommit fram och berömt bland annat mitt sätt att träna så känner mig ändå rätt säker i hur mitt upplägg är och vill därför bara köra på utan tvivel! Har dock lite tvivel kring squats, marklyft & pullups som jag verkligen vill hitta en grym teknik i men igår då jag råkade (...) fastna på gymmet en aning för länge så jag missade idrotten hade jag tid att öva lite. Efter teknikövning i liggande benpress, squats & marklyft kan jag säga att jag har träningsvärk i ben/rumpa idag haha inte behövs många övningar inte! Lekte lite på ställningen oxå och testade på pullups/chins med hjälp av gummiband så det ska minnsan köras minst 2/3 gånger i veckan. 

Vart en mycket kort dag i skolan idag med delvis ett prov i bokföring som jag har bra känslor kring så vart inte speciellt jobbigt! Tränade rygg och försökte på mage men har sån galen träningsvärk efter i måndags (!!!) tack vare 2 nya övningar så jag ville bara gråta haha därför gick det inget vidare med den idén. Efter mötte jag upp Rebecca så drog vi oss till Strandgatan. Första gången vi sågs men var verkligen så kul och hon är en sån himla härlig tjej! Äkta fitness buddy<3 Åt förövrigt tonfisksalladen ni ser på bild som var hur god som helst och nooog värd 129kr ivarjefall jämfört med Ceasarsalladen som bara är blad och olja! 
 
Kanske uppdaterar mer här imorgon men lovar inget hehe update finns ivarjefall på healthbytilda@instagram. Hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0