Härliga lördag

Att vakna till världens finaste sms av världens mest fantastiska vän gjorde att morgoncardion inte var speciellt tuff att ta sig ut på. Sen att det är helt underbart väder gjorde det hela mindre jobbigt oxå! Dock cpade Runkeeper när jag var hos Jonas och lämnade mitt fkort och jag vart såå hungrig därför fick det räcka med 4km:) Satte mig ute på altanen när jag kom hem med prottegröt & äggviteröra blandat med tomat & kalkon, lika gott som förra helgen! Däremot kom jag hem, började göra gröten seen insåg jag att vi inte hade några ägg så med gröten på spisen cyklade jag räser till affären och hämtade det haha osköönt. Hade egentligen lite planer på att övningsköra idag men fick ställa mig och steka pannkakor till småkusinerna haha så blev inget med det! Börjar jobba om 1 timme så ska fixa i ordning mig lite nu. Ha en fiiiin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0