Sveeetttt

Jaha där vart mitt simkort låst. Min hjärna måste ha ballat ur totalt för kunde inte komma på min pin förstår verkligen inte vad som hände jäkligt oskönt att inte ha en fungerande mobil utan uppkoppling på Wifi... Annars då? Har 3 flugor som surrar runt mig snacka om irriationsmoment! Resten av insekterna/bina vid mina fönster ska vi inte ens prata om med 4 fönster & en balkongdörr dras aallllt hit. Har flugsmällan i högsta hugg sen hamnar allt på golvet och aa där ligger det en hel flugsvärm också mindre nice! Jobbigt liv meen bortse detta är livet ändå rätt skönt just nu. Vart i skolan vid 9 för städa skåpet dvs slänga all skit och lämna tillbaka böcker sen hade jag betygsamtal med idrottsläraren och hör och häpna jag fick ett himla C! EEeehh generöst! Hon sa själv jag inte vart med på x antal moment & vart borta en del hehe men det jag annars presterat vart bra inte ens jobbigt att löpa eller göra lite armhövningar liksom så ett C tackar vi för! Hade engelska en kort sväng frågan är ju vad jag ens gjorde där när jag annars är smidig på att skippa skolan vid rätt tillfälle men men kom ivarjefall till gymmet kanske vid 11 där jag körde lite rygg & bicce/tricce förmodligen minst engerifulla passet på länge men jag tog mig ivarjefall dit utan Celsius så det vart inte dåligt gjort faktiskt. Glömt ta med mig matlåda idag hur surt som helst men gjorde mig en sallad med 80% kyckling så fick funka dock fick jag inte käkat den förens jag kom fram till Näl (frissan today). Köpte förövrigt med mig en islatte att ha på bussen däremot tror jag de failade en aning med den smakade endast brända bönor och is... Ganska besviken! Som sagt klippte jag mig på Näl och slapp tårar och även ångest idag vilket jag är så glad över min frisör är verkligen den bästa jag någonsin vart med om. Alla som är nojiga över sitt hår borde gå till henne! Med frisör-härligt hår ni vet glansigt, fylligt, fräscht som man gärna vill ha forever bestämde jag mig för dra till gymmet. På vägen dit hade jag diskussion och rådfrågning med mig själv om jag skulle vara stark nog att inte köpa en Celsius meen det slutade med att min innersta vilja vann inte ens förvånad haha så med en Celsius ställde jag mig på bandet, givetvis i lutning, och där förstördes håret med svettöverflöd direkt. Sen kom E förbi och hetsa så efter 40 min prommis vart det bara att löpa för att ha en snap att skicka till honom. Blev 5 km sen RANN svetten herregud kolla bara bilden under hejdå fettet (muskler??:() kan man lugnt säga:) 

 
Nu måste jag avsluta för att följa med Sis bort till affären. Skönt med prommis behöver bli av med mer energi för har en känsla av att jag aldrig kommer kunna somna ikväll annars. Lovee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0