För jag ska till GREEKLAAAND

Resfeber, otoppad kropp & oklar packning känns la sådär MEN om 12 timmar sitter jag på planet till GREKLAND!!! Vädret där nere är på topp, hotellet är så jäkla nice och min familj är allmänt skön. Tjugo plus i kanten till att det finns gym, förstå lyckan! Ingen hetsträning inte utan för jag trivs med att gå upp tidigt på morgonen och spendera tid på gymmet. Sägs vara grym utsikt från gymmet, troligtvis rätt ensamt och efteråt väntas hotellfrulle wow vilka morgonar jag har framför mig! Perfekt start på dagen med skön träning sen bada & sola resten av dagen. Börjar bli en aning förväntansfull nu och kan knappt förstå det faktiskt! Kommer inte inse det fören jag går upp 04 inatt för bege mig till Landvetter. Längtan är stor!

Annars då?
Gick upp tidigt idag som alla andra dagar. Solade 20 för 1. förbereda brännan tills imorgon 2. hade en 50lapp löst 3. Överby öppnade inte fören 10. Väl på Överby vart jag på jakt efter bikini men blev inget med det får klara mig med de 2 1/2 jag har helt enkelt. Sen tillbaka i stan mötte jag upp Emma på gymmet vid 12 och JÄKLAR vilket ben/rump-pass vi köttade igenom. En Emma som skriker och pushar plus dropset är inget att leka med tusan vad det brände!! Passet bestod oxå av uppvärming dvs HIIT 5 övningar x 6 set där kommer flåset och värmen/svettet igång sen körde vi då dropset i legcurl & benspark (vad heter det på engelska egentligen??), 1 ben i taget i samma övningar blev lite superset då vi turades om på maskinerna, utsida/insida i maskin, raka marklyft & rumplyft hängandes i rygglyften. Avslutade med superset 4 enkla övningar men 15x4 på vardera övning tröttar ut det sista. Själv avslutade jag på bandet som för övrigt ville tvinga mig att springa ville endast ta en pw så tänkte jag lurade löpbandet men nej nej den valde att stänga av sig istället för jag inte ökade tempo maxlutning borde väl vara nog... Blev ivarjefall 30 min där.

Nu har jag vart hemma ett tag och har käkat samt packat lite. Älskar mönstret på bikinin ni ser i bilden nedanför däremot har den en ordentlig scrunch men men lite rumpa har väl aldrig skadat? Ska strax ut på en prommis sen blir det duscha och se till att allt som ska med är på plats. Ååhhh vad jag ska njuta i en hel vecka! Uppdatering lär  det bli på instagram. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0