6 snapshots från Stockholm

Stockholms helgen har just passerat snabbare än någon tidigare helg och avslutet spenderas lite spontant hemma hos min gosiga mormor & morfar på landet i Nyköping. Direkt när vi kom fram blev vi bjudna på finmiddag nämligen tacos så legat i matkoma ett bra tag. Här blir vi kvar tills imorgon bitti och förhoppningsvis är vi hemma i bra tid då blir gymmet av - 4 DAYS TO GO!

Helgen då? Fredagen vart det heldagsshopping och vilken härlig dag! En himla massa prommis överallt blev till&med rekord på Moves så det vart inte dåligt. Trots kö 25 min bara för ta sig in till Hollister, 1h tittande & shoppande på Mathilde (Odd Molly lover som jag är var jag i himmelriket då det vart 40% på ALLT) & lite annat velande vart det inget lipande utan jag & Sis hade det supermys och båda vart nöjda efter käk på Kungshallen, egengjord Magnumglass & några fyllda shoppingpåsar rikare!


På lördag förmiddag hängde vi hemma hos min morbror med tjej & våra småkusiner där vi bodde. Busade & gosade med barnen innan vi åkte in till stan för käka och kika runt lite innan ONE DIRECTION! Planen var att käka på Vapiano men väl där vart det fuuuullt så vi hamnade på Taco Bar absolut inget att klaga på var hur gott som helst! Vi var oxå runt i Sturegallerian för att kika lite och hittade brallsen ni ser nedan riiktiigt sköna ska bara se till att använda de. Som sagt var lördagens huvudpunkt One Direction konserten låt mig bara skratta åt (utan hat) att Zayn garanterat fortfarande var hög efter de testade på det i Peru. Ingen kontakt med varken kamera eller publik kändes bara oengagerad och inte alls mysig som de andra kalla mig kritisk hahaa la väl märke till det endast för jag läst en artikel om fredagens konsert. Sis  tyckte ivarjefall att konserten var grym och älskade det vilket var huvudsaken!


Nu ska jag fortsätta slappa här blir väl massage av både mormor & deras massagestol. Sugen på en prommis faktiskt har ändå träningsskor med mig som jag borde se till att använda... Ja där bestämde jag att det får bli så nu på en gång. Hörs i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0