Oklart inlägg

Tänkte att lite uppdatering här inte skulle vara helt fel eller vad säger ni? Inte för jag har så mycket intressant att komma med... Mest intressanta som hänt sedan sist vart väl den sjukt goda (!!!) kycklingfilén jag & sis upptäckte i kylen förut! Från ingenstans låg den där alltså varken jag eller någon annan i min familj har lagat den så inte kan det vara rester eller så utan den bara vart där helt saftig och färsk och inte alls som mina torrajäklar. Så dagens mysterium är väl vem i hela världen som har lagat den godbiten... Pax att den personen hädanefter ska göra mina matlådor :):):) Nämen ni förstår nog att mitt liv inte är så mycket mer än skola, träning & plugg nu när jag till&med berättat om denna otroliga händelse hahaa?? Annars har träningen rullat på fiiiint i veckan. Speciellt måndag & tisdag när jag tränade tsm med Emmsiii. Hon vart som min egna lilla Celsius-kick så pax nr 2 att hon ska med mig minst 2 pass i veckan framöver (japp du läste rätt Emma) :):):) Blir ett tredje pass med henne imorgon då vi ska köra rygg igen wwhhiieee ska kötta latsdrag resten av januari/februari har jag bestämmt så jag kan få till en bra teknik och uppbyggnad så man kanske kan orka några pullups i framtiden. Showoff moves är ju bra att kunna eller vad säger ni? JAja vad jag skulle säga om ryggpasset imorgon är att lite filmning är planerad skulle jag tro! Kanske bilder? Kanske kommer det upp något här? Vem vet! Efteråt så ska jag ut till Överby med V. Svettig & inte helt top notch men han är ju van att se mig sådan så varför bryta ett vinnande koncept? Eller vinnande får vi väl se... Ska köpa ett par nya lurar eftersom mina som vanligt gått sönder. Bra lurar... Vad är det för något? Varken såna för 700kr eller 300kr håller ju. Eller är det bara jag..? Börjar nästan tro det... Ett par nya kan ivarjefall göra så jag kan köra lite mer cardio igen. Bara kört cross 1 gång denna månaden fast faktiskt inte det jag behöver just nu så kanske det som vart meningen med att lurarna gått sönder? Everything happens for a reason som sagt. Fast nu när jag kollade upp min gym-anteckning insåg jag att jag ljög precis. 3 1/2 gång har jag kört cardio menade jag. Mycket mindre än tidigare försöker jag komma fram till haha! Trots lite cardio är läget faktiskt under kontroll. Att muskler inte byggs på löpbandet är en sak som är säker så jag klarar mig fint.

Nu har jag, som vanligt när jag druckit Celsius, skrivit en aning för långt och en aning för många oklara saker. Frågor på detta? Nu ska jag avsluta här och istället kanske få gjort något på en naturuppgift eller försöka sova hade inte skadat. Hörs när vi hörs!

Drööööööm

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh herre, den armen!! Löööööv

2014-01-16 @ 23:00:52
URL: http://fashionelinkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0