När humöret sviker

Humörsvängningar som världens galnaste berg & dalbana utan förstå varför jäkligt irriterande och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen enda jag vet är att jag vill ha en ny dag & ett förhoppningsvis ett stabilare humör. 

Var uppe vid 09 idag då jag skulle iväg och jobba vart hur trött som helst men pappa har väl rätt att jag behöver pengar more than ever därför fick jag bita ihop och tiden flöt faktiskt på snabbt. Kom dit halv 11 jobbade till 16 och hade även lunch som fick bli tonfisksallad jag fixade ihop. Inte inne på köra cleant än så blev lyx med salladsdressing & fetaost i gör verkligen mycket med smaken! Direkt efter jobbet tog jag bussen till gymmet var riktigt taggad bevis på bilden under och ville kötta på ordentligt. Körde med E & visste passet kunde bli sjukt men när humöret svek svek alllllt. Tog energi från E som var så duktig ändå känner mig hemsk som paja.. Körde igenom passet men vi båda kände min stämning alltså blev det ingen power. Hade 15 min kvar innan bussen gick ställde mig på bandet för gå i lutning medan E gick ner & duscha sen blev jag irriterad på mig själv så sprang högt tempo 3 min för minsann motbevisa mig själv. Imorgon får det bli ett redigt ryggpass istället. 

Sitter på bussen hem just nu och när jag kommer hem blir det sängen asap. X!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0