Heeelg

En sovmorgon till 11:15 spenderas på inget annat ställe än gymmet. Eftersom jag vart i stan redan vid 08 hann jag gå och sola en sväng innan jag drog och tränade lär väl bli standard på fredagar skulle jag tro. På gymmet vart det dags för veckans andra benpass dock satt tidigare träningsvärk kvar fick därför bli 4 HIIT övningar x6 long time no see vilket kändes och fortsatte med 4 övningar fokus baksida & rumpa & även 2 vader. 2 tabata fick avsluta passet men med trötta ben blev det ingen rekordhastighet det får bli en annan gång. Åkte till skolan där jag hade en lång privatjuridik lektion efter slutade jag och sitter redan nu på bussen hem. Direkt när jag kommer hem ska jag packa ihop lite kläder sen sätter vi oss i bilen för åka till morfar i Nyköping. Mormor är nämligen utomlands så vi agerar sällskap. Funderar på ordna Rhodosinlägget medan jag är där uppe & har tid för det fundering nummer två är däremot om det ska bjudas på någon dräggbild blir nästan lite stelt & tråkigt annars! We will see helt enkelt. X

Här var inte livet speciellt jobbigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0