Ett nattinlägg

Ett inlägg på Facebook Tempo är uppe, uppgifter i privatjuridiken är gjorda & kokning av kyckling är precis avbokat. Blev att jag kokade kycklingen idag istället för steka variation är viktigt har jag hört så hoppas det räknas. La mig nyss i sängen och försöker få ordning på min Spotify som vägrar ladda ner låtar för den delen har mitt internet tagit slut alltså hur oskönt, att lyssna på en låt kommer vara omöjligt speciellt under bussen där täckningen är sämst.. Nog dags för ny mobil:) Annars känner min hjärna fortfarande för att vara aktiv till&med kommit på vad mitt gymnasiarbete ska handla om haha inte lättaste att komma på så ni kan nog förstå hur speedad min hjärna är troligtvis för det blev koffein x2 today säg koffeinkänslig?? 

Första koffeinintaget vart en Celsius imorse GIVET när ben/rumpa skulle få en ordentlig genomgång. Vart på gymmet vid kvart över 8 imorse helt underbart att vara där så tidigt tycker jag. Började med 5 min prommis i lutning 15 därefter 2 tabata sen började de allvarliga benövningarna & jäklar vad det tog! Dropsetta i bencurl/benspark är ingenting man skojar om när man har upplevt det har man upplevt redig träning. Började skolan vid 11 slutade lite efter 15 då åkte jag in till stan där jag träffade Josefina för hon skulle underhålla mig medan jag väntade på E. Med min kära kaffe satte vi oss ute på EH i en halvtimme innan jag skulle med hem till honom. Hängde hemma hos honom i två timmar sen blev jag hämtad för jag skulle övningsköra hem börjar nästan bli lite för bekväm nu och gasar utan problem haha tror faktiskt jag börjar bli sugen på det där körkortet på riktigt nu! Vet inte ens vad jag gjorde när jag kom hem nog inget speciellt förutom mejlat företag efter Odd Molly koftan jag vill ha so badly!! Inget napp än dock galet hur snabbt just den färgen tog slut.. Nu däremot ska jag försöka sova. X!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0