En novell om London

VILKEN FANTASTISK RESA!!
En himla massa minnen, sjuka händelser & livsglädje är jag rikare. Jättesvårt att ens beskriva vilket underbart liv jag levt där borta ibland tror man på lyx kan man väl säga men varenda krona som har spenderats har helt klart vart värt det. Människorna känns nästan övertrevliga men det är helt enkelt så man faktiskt beter sig där inget mig emot! Storstadsliv med mils långa shoppinggator och partyområde med massvis av klubbar som bidrog till två jäkligt grymma utgångar gör mig riktigt glad då allt vart långt över våra förväntningar. Mat som vart utöver det vanliga och man verkligen njöt av varje tugga ville aldrig det skulle ta slut. En riktig livsnjutar resa som ni kanske kan förstå!

Kan summera dessa 3 dagar lite grann men what happend in London stays in London för allas bästa haha sitter faktiskt här och ler nu när jag bara börjar tänka på gårkvällen! Kanske ska börja med dag ett på torsdagen som bestod av endast shopping. Åkte underground in till Oxford Street och där spenderade vi 8 timmar skulle jag tro hittade lite fint lagom mycket för att hålla mig ekonomisk liksom. Dock sprack det där med ekonomisk när Victoria Secret hade 3 trosor för 27 pund ett par hade räckt men handlade ju om livets skönaste trosor då får man faktiskt passa på. På kvällen vart vi ute och käkade på Hard Rock Café och för min del blev det bbq chicken assååå mina smaklökar got overwhelmed!!
På fredagen vart jag tvungen att agera vuxen och lämna tillbaka tröja plus byta storlek på klänning givetvis på engelska man växer otroligt som person när ingen kan hoppa in i såna situationer. Since vi vart på Oxford fick jag ääntliigeen the Waffle (!!) hur god som helst verkligen!


Efter drog vi oss mot Piccadilly Circus och även Regent Street för kika lite så fina hus och områden överallt. Med oss till hotellet köpte vi varsin sallad så den käkade vi innan vi fixade iordning oss inför utgång.




 I Emmas reseguide stod det man helst inte ska hänga i Leicester Square men där hade vi hittat massa intressanta klubbar så vi tänkte skapa oss en egen uppfattning och det första vi möts av vid underground uppgången är slagsmål eh men inte drog vi inte utan vi funderade lite på vilket håll vi skulle ta oss men det tog inte länge innan flertal promoters kom fram och ville få oss till deras klubb. Säg skönt! Först gratis inträde till Rise så dit gick vi och kollade läget men vart inget att ha (just denna kväll dvs). Vi hade även köpt inträde till Raileys & Bar Rumba för 15 och på Raileys vart det 2 drinkar för 1 så det drack vi plus en gratis shot vi fick med i erbjudandet men draget sög och vi tänkte dra och testa på Bar Rumba men då dyker en ny promoter upp och erbjuder gratis inträde till Tiger Tiger skadar liksom inte så han fixade in oss utan konstigheter och där fastnade vi resten av natten för det ÄGDE. Grym musik och vi dansade hur mycket som helst i våra klackar älskar att släppa loss!! Såg även vad jag ville ha och jag fick som jag ville män i suit och jag faller på direkten säger jag bara. Taxi hem och ramlade in på hotellet vid 04.

Predrinks på hotellet


Lördagen vart vi en aning sega men carpe diem vart ett måste. Käkade take away frulle, tog oss till Oxford för kika lite sen gick vi till stora fina Hyde Park som vi promenera igenom. Kom ut vid Hyde Park Corner tog underground till Piccadilly Circus där vi hamnade på Steak House och den köttbiten vart utan tvekan den bästa jag någonsin ätit!! Eller aa beställde medium fick nästan well done ivarjefall om man jämförde med Emmas därför fick jag ta tag i ännu en vuxengrej och skickade tillbaka köttet tillbaka kom det ut heelt perfekt. Underbart gott!! Priset ska vi däremot inte tala om haha vem tror jag att jag är egentligen..


 Hade sett ett speciellt kanelbulle place så efter maten M&M world gick vi dit och jag fick med mig en liten take away bulle som jag bara längtade efter så mycket under tiden vi gick hem från Piccadilly till Mayfair. Perfekt läge där vi bodde!


Väl på hotellet njöt jag av denna godbit och den var helt sinnes sjukt god!! Vill äta varje dag. Vi tog det lugnt powernapade och fixade oss sen för utgång nummer 2. Väl på Leicester fick vi ett riktigt bra erbjudande för Rise vi tvekade lite eftersom det inte alls vart bra tidigare och vi tänkte dra T.T men inträde var 10 istället för 20 och han lovade oss fria drinkar vid hans bort vilket dock inte blev av för vi tappade bort honom men inte gjorde det något när kvällens man bjöd på ny drink så fort den i handen tog slut hehe. Själva kvällen på klubben vart näästan lika lyckad som kvällen innan draget var mycket bättre då de öppnat the main dancefloor och det vart stooort större än T.T så vart kul men musiken var inte alls lika bra fast roligt att testa olika. När klubben stängde vid 03 och vi hängde utanför upptäckte jag att ett tuggummi kletat sig in i mitt hår och det vart inte lite inklistrat paniken kom (tänker mitt hår vart med om tillräckligt..) och där stod jag och grät hahaa ärligt! Samtidigt visste vi inte vart vi skulle ta vägen och jag behövde försöka skölja ur tuggummit och det vart lite kaos och inte blev det bättre när vi fattade vårt beslut men helvete vad spontant det blev så älskar kvällen även fall det slutade med trubbel i paradiset. Utan detaljer vart vi tog vägen mellan 03-06 kan jag summera det som mycket minnesfull galen konstig känslofull annorlunda sjuk sistakväll!




Idag spenderades endast på att ta sig hem som ni förstår och nu är en novell skriven men här är mina tre fantastiskt roliga dagar tillsammans med Emma i London i stora drag. Helt amazing!! Något att göra om kan jag lova. Älskar Emma så mycket<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0