Skön lördag

Vaknade av mig själv redan vid 09,  solen lös och vart utvilad så tog mig ut på en powerwalk med några få backintervaller. Riktigt lugn miljö här ute så prommisen vart jättehärlig! Käkade frulle när jag kom hem och seeen fick jag skjuts ut till dagens (eller årets) höjdpunkt nämligen Sportlife som finns här ute. Kom dit, drack upp Celsiusen, tittade runt lite och såg en himla massa maskiner som inte finns hemma, varken i stan eller Kardan, så givetvis körde jag igenom alla dem! Glad & nöjd tjej! Avslutade med 5km löpning och en sväng på den himmelska trappmaskinen SVETTIGT VÄRRE! 

Blev upphämtad av Robin & hans två kompisar så väntade jag i bilen medan de handlade lite och självklart råkade Robin låsa... Billarmet gick igång 3 gånger trots jag knappt andades ens haha stackars de som satt ute och njöt med sina glassar...

Nu ska jag fortsätta att jäsa i solen! Xx. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0