Saturday

Som jag berättade i tidigare inlägg blev det prommis imorse. Hur jäkla varmt & härligt väder som helst idag så prommisen vart fel fri och blev hela 7,5km för det gick galant! Kom hem och käkade standard frullen som jag verkligen uppskattar och längtar efter varje dag nu under deffen. Lägger sig på kvällen halvt hungrig och vill bara ha frukost på en gång. Tröttnar aldrig och är alltid lika gott!
 
Skall strax kila iväg till affären då det som sagt är jobb som gäller oturligt nog...
Dagens önsketänkande: Sitta på Strandgatans uteservering med solisarna på, en latte, en god fika tillsammans med ett gäng härliga vänner. Snacka skit, njuta av värmen & bara ha det skönt!


Vad som motiverar mig till att gå till jobbet idag. Min älskling<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0