I'm baaaack!

Min morgon har vart så härlig! Gick upp lite extra tidigt för slippa stressa och för att kunna njuta av prottegröten. Gör gröten på ett annat sätt nu och tar därför längre tid så passade på att göra äggröra med kalkon i samtidigt. Kan verkligen tipsa om att göra äggröra istället för äta äggen endast kota blir så mycket godare!

Väl i stan mötte jag upp Melina så fick hon mitt fkort och snackade en stund innan jag behövde dra mig till gymmet. Solade 15 trots kort tid är det alltid lika skönt att somna till och slappna av! Efter drack jag min Celsius (börjar bli aningen många denna vecka nu...) i omklädningsrummet och den stunden är så himla go bara sitta där och tagga igång liksom. Inställningen blir grym & passet likadant!

Är nu hemma för käka lunch innan jag ska gå bort till affären. Ska hjälpa mamma lite och hämta saker till foodprep. Kanske slänger in ett inlägg senare om hur mitt liv ser ut just nu, lovar inget dock då jag har en tendens till att försvinna ibland hehe. Hörs nog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0