GRYM MIDSOMMAAR

(Älskar dessa tjejer)

Kan erkänna att livet är lite oklart & ostabilt efter midsommaren igår men riktigt bra dag/kväll/natt levererade västkusten & ett gäng med härligt folk! Tillsammans med Nora, Ida & Ida tog vi buss från Torp ut till Lysekil så vi var framme vid halv 5 tror jag. Då var läget bara chill, snacka massa och gick mest runt och väntade på mat haha. Vi käkade ivarjefall vid halv 9 så då började kvällen komma igång så från 9 till 3 vart det röööjj. Vet jag vart och bada med Carl, Nora, Ida & Victoria och dansade aa looot. Pratade tele gjorde jag oxå.. & satt i ett utav deras mindre ''hus'' och pratade men en kille, Mikael, som var gör soft och kom med nattkäk till mig haha bäste hönökaka!!! Dödsgott. Trodde jag somnat på ett bra ställe men visade sig helt tvärtom vid halv 5 imorse... Drog där ifrån direkt till Ida, Amelie, Ella, Felix & Lukas och d o g haha can't handle it. Efter denna händelse kände jag att jag gääärna ville där ifrån tiiidigt så jag & Ida tog bussen tio i 8. Inte mycket sömn här inte! När vi bytte buss vid Torp satt bäste Albin på bussen haha SÅå förvånad!!! Så det var gosigt att snacka och träffa honom lite. I Trollhättan åkkte Ida vidare så kom Pontus ner till stan och gjorde mig sällskap, vet ingen annan kille som skulle göra så! Så glaaad. Vi käkade varsin sallad på MAX (Hur underbart är det inte att de har majs i salladen egentligen??? LOVELY helt enkelt) så tjööta vi i 1 h & 20 min innan vi tog bussen mot Upphärad så gick han av vid Velanda. Han är för bra! Slutade med att jag var hemma lite innan 12, har sovit lite & käkat lite och nu gör jag ingeentiiiing. Snappar lite med a.m, sneeaky. Väntar på att det ska gå någon timme oxå så det är dags för tacos, vad vore livet utan tacos är min stora tanke idag mer vett har jag inte att komma med, är alldeles för seeeeg haha. Förövrigt, massa kärlek! XX.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0