Lördag i Göteborg

Hej!
Jag, Elin & Robin har spenderat dagen i en del affärer i Göteborg som ni såg tidigare var vi inne i NK-huset så gick vi till Lexington och som sagt köpte jag min nya kärlek där inne! 400 kr gick min keps på men helt klart värt det, inte ens en kille kan stå upp denna skönhet jag lovar er!
Köpte även en tvär go parfym :-D
Nästan direkt när vi kom hem tog jag mig en springtur (slog min förra tid, wallaaa känns bra!!!) så har hunnit göra andra övningar och käka kyckling & sallad perfekt för att bygga muskler hehe dags att ligga i nu ju ;-) Nu däremot har jag tänkt att bada!


Ph: Dagens + vit kofta
Xx.





Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för dagen going !! <3

2012-05-16 @ 07:49:50
URL: http://kallemans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0