Cup - träning - hem - stan - hem

Så som rubriken säger såg min dag ut igår! Ställde klockan på 07:00, znoosade till halv åtta åkte sedan upp till Älvhögsborg vid halv 9 för att titta snygga fotbollskillar lira boll! Wah, finns det nått snyggare??? Klockan 1 vart det dags för mig att träna fotboll i stan på MÅG. Gick äntligen bra för en gångs skull så taggar cup den 20:nde! :-D När jag kom hem vid 4 fick jag stressa lite skulle med bussen klockan 6 upp till stan så duschade, käka och fixade mej. Väl uppe i stan hade jag en galet goooo kväll! Lovely!!! Går inte in på några detaljer här............
Kom hem efter elva någon gång och har inte en aning om när jag somnade. Vaknade ivarjefall vid halv 1 idag, hur härligt som helst! Snart dax att ställa klockan varje morgon ju för att ta sig upp till skolan. Har ingen lust för 5 öre med nationella och allt vad det heter! På tal om det sitter jag med läxböckerna och borde börja skriva på min uppsats. Love life sometimes. X.




Kommentarer
Postat av: DanielJohansson=))))

Go kväll var det ;)

2012-01-08 @ 19:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0