Om sanningen ska fram...

Haft en riktigt ovärd dag i skolan fast skön tyska eftersom jag och Emma måla lite haha vi måla varannat streck så tillslut blev det en kamel som stod på en drake, jättefint!! Nog de mest produktiva som finns:):) Tränade efter skolan sen vart jag på massage asså aaaahhh vad hon gjorde med mig!! Den massagen var inte helt dum men med träningsvärk och hur snuvig som helst (låg med huvudet neråt i 30-40min snoret forsa kan jag säga er:)!!) så vart det liiitee jobbigt. Och att jag ska börja gå dit kanske 1 gång i veckan ett tag framöver gjorde inte det hela bättre heller... Skönt med massage tänker ni men eftersom jag måste göra det för få igång cirkulationen osv jag förstod knappt gör det rääätt ONT nu i början... Alltså får/ska/borde jag helst inte anstränga rygg/axlar/traps området + ska stretcha myyckeeet jämt hela tiden typ. Sämst sämst sämst sämst sämst. 
 Utöver all stel-kaos måste jag mejla min kostrådgivare nu för min mage börjat kaosa lite för mycket det senaste... Rätt oklart vad det är men har några aningar och jag pallar ej att avstå från kvarg längre!!! Eller pallar inte vara laktos/mjölkprotein skadad (eller vad man säger) överhuvudtaget fast ändå något man själv kan bestämma väldigt mycket över men konsekvenserna är inte så roliga om man säger såå. Förövrigt, något bra som hänt är att jag upptäckte Veronica Maggios nya (?) album på Spotify så lyssnat igenom det och allllaa låtar är ju fan bra!!??! Såhär typiska sköna busslåtar typ! Kalla mig efter det är okej:) 

För tillfället ligger jag i sängen och undrar vad jag ska göra med mitt liv. Allvarligt. Armar/bröst står ju på schemat imorgon men det kan jag la glööömmmaa menar ovärt att lägga pengar på massage annars... Eller? En övning kan väl inte skada... Eller så får jag trotsa förkylningen och köra cardio helt enkelt! Om sanningen ska fram verkar det inte som jag eller min kropp dvs inte är på topp:( Äta godis kanske är den enda lösningen... Skoja:) Duscha ska jag ivarjefall göra nu. XX

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0