Nyårsfirande

GOTT NYTT ÅR VÄNNER!
Jäääklar vilker kväll/natt det blev igår trotsallt! Hamnade inte i sängen förrän 05:30 och sämsta är att jag inte kunde sova längre än 5 timmar... Men idag kan jag lova er att jag kommer förbli liggandes i sängen!

Kvällen började hemma hos Melina vid 8 där jag, Melina Zandra Bea & Ida käkade god middag & drack lite grann. Efter ett tag kom Nico Hasan Jonas Pontur Pytte & Oskar så började vi köra en massa olika drickspel. Hade det gör trevligt med lite nygammalt folk kan man säga att det var för 3 av killarna är nämligen barndomskompisar till mig haha! Så himla  roligt för Oskar säger fortfarande Mathilda och alla bara kollar på honom och förstår inte vem han pratar med och jag reagerar knappt haha old times.

Innan 12 blev det stress bort till fyverkerierna och det var verkligen utmanande att ta sig dit med mina klackskor... Vi kom ivjarefall dit och kika lite, drog in till stan, vela vart vi skulle ta vägen och tillslut hamnade vi tjejer + Nico Hasan & Jonas hos Nora! Hos henne var det några fler som drack och jag fick syn på Twister så det blev Twisterspel vid 01 hahah klänning på det och jag har nu några flashbilder... Överlycklig ändå! Måste berätta 1 grej som hände, gick ut från lägenheten själv en sväng & träffade på en man (25 så vad säger man?) visade sig vara Noras granne som de spanat på. Rätt snygg så la några goa drag (typ ''jag har ingen bh på mig'' sorgligt med sant eftersom jag inte behövde det since mina bröst har gett upp hoppet haha...) och bara var trevliga meeen efter ett tag säger han att han har fru (!!!) blir förvänad men jätte glad och säger en massa grattis. Så gav upp det haffet men han ville ha en kram innan så sa jag att jag inte vill förstöra hans förhållande för älskar verkligen förhållanden, tycker det är så fint osv haha men gav med mig! Precis när vi kramats klart kommer hans fru (!!!) runt hörnet hahaha och ba ''Älskling!!! Men hej!!!''. Sa grattis till dem båda och kunde inte sluta skratta med Nora efteråt. 

Vid 02 tog jag Bea & Melina oss till grillhouse och jag har aaldriiig ätit en sådan god kebabtallrik tidigare!!! På tal om grillhouse stötte jag även på Josefina där en sväng och blev så jäkla glad för älskar henne så kramades massa (♥)! Vart såklart fullt med folk på stan så vi var bara allmänt härliga och pratade med första bästa snygga kan man väl säga haha älskar oss! Med alkohol i kroppen blir jag otroligt social & framåt och pratar mer än gärna med alla som går förbi mig, faktiskt trevligt men lämnar detaljer utanför bloggen haha...

Ostabila & konstigtnog drog vi 3 på en (!?) cykel mot Jätten till efterfest med Oskar Pytte & Pontus + 2. Vingligaste cykelturen jag någonsin vart med om och funderar fortfarande på hur vi faktiskt lyckades... Melina är bäst helt enkelt! Var inte där alls länge men delade taxi med de 3 boysen vilket var gryyymt skönt. Kom inte innanför dörren förrän 5 men såå glad avv sova & vakna upp hemma i min egna säng. Bästa som finns! Däremot llär det ju inte bli taxi efter Lipz i år (fyller ju 18!!!) så bäst att vänja sig med att sova borta vid fyllan I guess för taxi blir en aning för dyrt!

Firade in nya året på ett riktigt bra & lyckat sätt och hade det hur roligt som helst! 
Lots of love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0