Kärlek.

Jag tycker det är så fint när en annan person kan se vilka egenskaper man själv har. Att en annan person kan identifiera en och förstå ens personlighet. Så mycket djupare än bara vilken favoritfärg personen har då det istället handlar om hur man är och fungerar som person. Tänk att någon annan kan förstå en så bra att den vet exakt hur man reagerar. Eller varför man ler och säger att allt är okej fast personen egentligen genomskådar en och förstår att allting är precis tvärtom. Kramen man får är för man vet om att personen förstår, utan att ens behöva berätta. Så enkelt och så självklart. Man liksom, kompletterar varandra och finner trygghet i varandra.

Jag vill vara med någon som skapar den bästa versionen av mig själv. När ingenting är tillgjort utan allt är bara allmänt bra. Låt oss bara ligga bredvid varandra i sängen och känna av varandras närvaro. Det lilla skulle jag bli lycklig av. Jag skulle också bli lycklig av att veta om att personen i fråga vill ha mig lika gärna som jag vill ha honom. Utan tvivel och i alla lägen. Därför vet jag att det inte är någon idé att stressa med kärleken för när man väl är där, i det självklara läget, så kommer väntan varit värt det. 

Jag älskar kärlek. Jag älskar att se kärlek, känna kärlek och vara förälskad i själva kärleken (om ni förstår). Kärlek är så fint att till&med ett bråk, skrik och tårar blir fint med den man älskar. Vad kärlek innebär och medför är så himla betydelsefullt och så himla kraftfullt. 

Jag tycker det är viktigt att ta vara på kärleken. Låta en själv få den kärlek man förtjänar, vilket är all kärlek i hela världen. En kärlek som är så oändlig och så uppenbar att alla kan se det och märka av det. Inte något noj om hurvida man ska skicka iväg ett sms eller ej utan man vet att personen kommer uppskatta ett sms, när som helst. Låt dig själv vara lite yolo och ta en chans för att ta reda på om personen faktiskt kommer kunna ha möjlighet att ge dig den kärlek du behöver. Vad har man egentligen att förlora? Förlorar man killen så var det väl egentligen inte kärlek. För kärlek, äkta kärlek, förlorar man inte. Man kämpar & gör uppoffringar för kärleken.
Kärlek kan övervinna ALLT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0