GYM TODAY<333

SOM JAG LÄNGTAT EFTER GYMMET!!!!!!
Slutade redan vid 12 idag så jag passade på att sola innan jag drog och tränade. Dock dyrt med tanke på att det kostade 60kr för 12 min medan ett annat ställe tar 60kr för 24min meeen dubbelt så effektivt så värt! Väl på gymmet körde jag mage/rygg (nog favvo!) och kan säga att min kropp var rätt omedvetande men får skylla mig själv för dee... Därför gick passet helt okej! Är ändå glad att jag är på väg tillbaka plus att V var där och distraherade mig en deeel haha men mysigt att prata lite och se honom. Tveksamt om jag hinner/borde träna imorgon igen eftersom jag ska få massaaagee. Känns inte så smart att gå och anstränga musklerna när man gjort dem mjuka och avslappnade... Men ingen idé att noja & stressa kroppen på en gång utan tänker att energin är sparad i min kropp och kommer göra att jag kan leverera ännu bättre och få ut mer! Ändå 5 månader kvar till sommaren så man får tänka lite hållbart som sagt:):) 

Nu ska jag plugga in en redovisning jag ska ha imorgon. XX!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0