Bra dag

Hej bloggen!
Kickade igång denna dagen redan vid halv 8 med en skål prottegröt med det godaste man kan ha till. Kolla bara på bilden nedan så förstår ni nog lite hur gott det smakar! Helt perfekt. Var på gymmet vid 9 och körde igenom bröst/triceps/biceps vilket flöt på bra så vart nöööjd. Efteråt åkte jag tillsammans med goaste Josefina till Göteborg så käkade vi super god kycklingsallad med quinoa & blå mögelost plus shoppa lite och pratade som bara vi kan. Hon är så himla härlig den tjejen & seriöst den bästa jag vet. Glad jag har henne!
Jag fick ivarjefall äntligen köpt en go turtleneck tröja & ett vitt gulligt linne. 100 kr/styck så var som gjort :))
När vi kom tillbaka till Trollhättan drog jag till gymmet igen hehe drack en celsius så tränade i 2h. Blev 8 ben/rumpa + 5km löpning + 5m på crossen. Äckligt jobbigt! 
Nu har jag tänkt att försöka sova eftersom jag jobbar hela dagen imorgon så vill vara utvilad. Hörs när vi hörs. Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0