TACK TACK TACK

Jag har tänkt skriva här så många gånger det senaste, till&med börjat på inlägg men antingen bara suddat bort mening efter mening eller så har det bara hamnat i utkast för det inte känts rätt. Varken rätt eller ärligt helt enkelt. Det skulle kännas fel att skriva ett inlägg som beskrev en vanlig träningsdag eller bara en simpel dag när det bakom varje ord ligger helt andra riktiga känslor och tankar som jag inte kan dela med mig av. Varken här eller irl. 

Kommer skriva ett till inlägg efter jag publicerat detta för att berätta om veckan/dagen då jag haft en sån himla bra dag men först vill jag bara skriva TACK. Tack till er personer som på något sätt underförstått min situation det senaste och lyckats säga helt rätt saker till mig. Vill bara gråta haha för på riktigt, jag blir så jäkla glad. Att jag ska struna i vad andra tycker & tänker, att jag kan sätta mig in i saker och därefter inte ge mig & att jag ska ha cred för mitt slit är meningar som jag uppskattar av hela mitt hjärta! Tack för ni märker och tack för ni ger mig en wake up call som gör att jag själv kan inse vad jag faktiskt gör och ''keep going'' liksom. Är helt beyond words<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0