Bra gårkväll<3

Även fall klockan redan är 15 och det enda jag gjort idag är ätit ostbågar & de godbitarna ni ser på bild nedanför så är jag glad. Så himla glad för gårkvällen vart så jäkla lyckad och känner att det var precis vad jag behövde efter en vecka av svek, besvikelse, trötthet osv. Gårkvällen spenderades först här hemma hos mig tillsammans med Zandra, Emma, Melina, Bea, Elin, Lisa & Isabelle. Vi förade och körde bland annat charader haha dessa tjejer är verkligen gör härliga<3 Sedan åkte vi inget annat än LIMMO (limo?) till lokalen där det vankades ekonomifest (!!!) dvs vi ekonomer 1-3. Min bror höll i den och har annordnat allt och verkligen engagerat sig och är bara så glad för honom. Aldrig dansat så mycket tidigare och minns inte sist jag hade så här roligt så maasssaa tack till bästa tjejerna och bror<3 Han är bra han. 

Vid 02 var jag långt ifrån nykter men det var dags att börja dra sig. Fick skjuts utav Mats och bara älskar att hänga med honom haha vet inte om det var ovanligt roligt för jag var full och pratade nonstop med en tunga/mun som inte var kontrollerbar men ivarjefall allting är så avslappnat trots all historia om man säger så. Jag lyckades övertala honom att åka till donken även fall det var världens omväg hhaha som tack tappade jag hela vitlök (!) dippen i hans bil (armarna var inte heller speciellt kontrollerbara)... Plus var lite pinsam på alla möjliga håll och kanter men men skratta gjorde vi ivarjefall. 

Är jätte taggad på måndag faktiskt. Måndag med en ny vecka som jag ska ta tag i. Tillbaka till struktur och skärpning liksom. Förövrigt träffade jag Eleanore & Nora på gymmet lite snabbt i veckan och de var så fina och gulliga att jag faktiskt blev förvånad. Är missnöjd med diverse saker förtillfället och eftersom jag helst inte ska träna armar/rygg/bröst känner jag mig helt hjälplös (om ni förstår) så vad dem sa behövdes<3 Märkt att jag lever på en liknande känsla man får av pwo och sen när jag väl får en dipp blir den rejäl, dvs som om pwo:n slutar verka.

Meeeen, pratar aldrig om det så kommer inte skriva av mig här heller (även fall bloggen brukar va ett ställe där man skriver av sig). Nu ska jag istället försöka ta tag i dagen. Älskar min nya GANThoodie förresten (som en pwokick) hihi jättenöjd och verkligen bor i den. Carpe diem var det ja så nu ska jag städa upp efter gårdagens partaj, kirra matlådor, duscha hade la vart skönt och sen kanske göra en naturkunskaps uppgift bara för den handlar om kost (kuuuuuul ge mig alltid såna uppgifter och jag lovar dig fröken jag kommer leverera). 

Hörs när vi hörs. X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0