-

 
 

 


Kommentarer
Postat av: Emilia

Fortsätt med det du än gillar/älskar att göra och strunta i vad andra tycker och tänker. Du är grym min älskade vän och bara du själv vill kommer du att lyckas med det du är ute efter!

2014-02-17 @ 20:52:02
URL: http://nattstad.se/emiliasandstrom
Postat av: Josefina

Underbaraste du! Känner ingen som ger lika mycket som du. Det har alltid varit så oavsett om det varit inom fotbollen eller gymmet. Du är grym vännen och du ger dig inte, du sätter dig verkligen in i det du gör och det är beundransvärt! Förutom det så är du den man kan umgås med i någon timme och efter det ha en helt annan syn på sitt liv. Du peppar en och är så jäkla positiv, underbar och glad att det smittar av sig. När jag är deppig så brukar jag tänka att jag nog borde träffa dig nu för då blir jag på bra humör. Du är grym babe och vilka mål du än sätter upp, så kommer du att nå dem förr eller senare. Älskar dig goaste du!

2014-02-18 @ 10:26:19
URL: http://nattstad.se/josefinaoskarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0