Övningskörning/Överby/jobb

Vid halv 11 imorse vart jag & pappa iväg för att övningsköra. Körde upp till Skoftebyn sen körde vi runt där i en halvtimme haha förstå övningen med alla jäkla stoppskyltar, små vägar och korsade vägar osv överallt. Känns bra såhär efteråt men när jag fastnade i en mini backe med bil bakom och fick aldrig till dragläget blev man väl lite irriterad men satte det efter några försök övning ger färdighet helt enkelt så borde ligga i och satsa egentligen men köttigt då livet har så mycket att komma med för tillfället..

Som planerat åkte vi till Överby efter där jag provade tröjan ni ser nedanför. Tog på mig den och kände att den vart solklar därför fick den följa med hem utan tvivel. Mysigaste någonsin<33 Provade några löparskor men endast pappa fick med sig ett par hem är rätt kräsen så får väl ta en hel dag till att prova igenom hela sortimentet i alla sportbutiker som finns.

Förövrigt måste jag säga jag inte vet varför det ser ut som jag har konstigaste brännan på bröstet (säkert först nu kommer ni märka det) det är faktiskt ljuset:/

Väl hemma igen vart det bara att dra iväg till jobbet på en gång nästan. Trots jag inte jobbat på jättelänge gick allting bra eller vår nya kassastol gav mig problem haha ringde pappa så han kunde förklara sen fick jag klura lite och tillsist hitta jag en riktigt skön position. Råkade väl chilla lite mycket i den bara satt där lät en timme gå och visste jag nyss fick 160kr för endast sitta i en stol kan gärna leva med det inte mig emot. Imorgon får det nog bli massagestolen vi har ställt på lagret en sväng under lunchtimmen.

Kom hem närmare 20 och har sedan dess ätit hur god mat som helst med familjen. Fläskytterfilé bea (gonna miss you hun:() sallad med fetaost till alltså den blandningen är alldeles för god!! Ligger i sängen nu och funderar på läsa två träningstidningar jag tog med mig hem kan vara nice att överflöda med motivation. Borde inte vara vaken allt för länge då jobb väntas imorgon igen. X! 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Så himla fin tröja alltså! Har funderat på den själv!

2014-08-24 @ 09:41:30
URL: http://jensenlinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0