Lite babbel

Att börja skriva ett inlägg såhär vid 23 samtidigt som jag egentligen är i stort behov av sömn och ska upp rätt tidigt för första skoldagen imorgon är väl inte det smartaste men suget för blogga finns nu lika bra att passa på since det kommer och går.

Som sagt kom skolan igång i onsdags men som ni vet är jag nykommen hem efter en vecka i Rhodos därför vart det inte ens ett alternativ att gå till skolan idag. Veckan har vart helt otroligt underbar och vart ett perfekt avslut på mitt faktiskt sista sommarlov. Tänkte skriva ett inlägg mer ingående om dagarna där nere med några bilder och lite text för dela med mig av några bland alla sjuka händelser kan väl teasa med att jag en natt gjorde armhävningar utanför klubben anledningen till det är fortfarande oklar men känns som någon utmanade mig.. Annars har livet vart hur skönt som helst och även lärt känna några nya riktigt sköna människor vilka bidrog till jäkligt vilda utgångar haha nog den galnaste på klubben men tusan vad roligt jag har haft det! Dansa på baren och få shots är en bra deal i mina öron:) Ett eget inlägg för Rhodos var det ja kanske ska skriva klart detta så det kan bli ordentligt med sömn inatt.

Häng på flygplatsen...

Flyget skulle tagit oss hem igår 23:20 men blev försenat till 00:50 trötta & otaggade var inte den nyheten det roligaste man fått ta del av. Första timmen fick vi sällskap av våra nya vänner från Stockholm innan vi delade på oss och deras flyg lyfte. Gick sen och köpte M&Ms och underhöll oss med att smaka igenom de olika färgerna kom fram till att det är skillnad på smakerna och att brun är favvon eller kanske gul minns ej.. Tröttare än någonsin (kändes utan överdriv som jag tagit sömnpiller helt omöjligt att hålla ögonen öppna) sov vi hela vägen hem men långt ifrån skönt eftersom varje gång jag rykte till av att huvudet tippade eller benen åkte ner från stolen fick jag hjärtattack. Vid 06 somnade jag i min efterlängtade säng och sov till 13. Latade mig framför tvn och somnade även där en sväng sen blev det snack om resan med familjen, förutom Robin då som är ute i världen, tog en prommis med hunden & sis packat upp duschat bäddat om och käkat. Nu ligger jag och försöker förbereda mig mentalt inför alla rutiner och strukturer som komma ska. Är laddad men vet dock baksidan av det hela men men ska verkligen göra det bästa med livet. Nu är klockan tjugo i tolv och det vankas sömn. X!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0