Halsfluss men livet leker

Bara några få timmar kvar innan flyget till London lyfter och livet bjuder på en massa oväntade & oplanerade händelser först och främst min otroligt tråkiga nyhet nämligen att mitt halsont visade sig vara HALSFLUSS fick åka till vårdcentralen imorse för veta säkert vad det är och halsfluss fanns inte på min karta men givetvis hej antiobotika:) En annan riktigt riktigt riiktiiigt fantastiskt nyhet är att de spontana tankarna med Nora & Nora blev spikade igår och inget mindre än ännu en resa blir av för vi ska nämligen till Rhodos nästa onsdag! Sån jäkla glädje!! Meningen med livet är helt klart resa utan tvekan. 

Igår blev det inget inlägg skrivet råkade pajja mitt flyt men men igår var jag uppe i stan 12 solade (utmana halsen kanske inte vart det smartaste:)) sen mötte jag upp Melina & Zandra på Strandis. Vi satt där och pratade om vad som hänt i livet since vi vart dåliga på ses vilket ska bli ändring på de är så härliga dessa tjejer ju! Halv 15 hade jag tid för min ansiktsbehandling och det vart himla skönt hyn känns verkligen fräschare! Dock känns 480 för mycket för göra det ständigt gör hellre en ansiktsmask hemma lite mer värt om plånboken inte väller över av cash dvs men det är tyvärr inte vardag för mig.. Väl hemma från stan bokade jag Nora & Nora äntligen biljetterna till Rhodis SÅ HÄRLIGT!! Jag må vara pank sen men finns inget som har lika mycket mervärde som resa så himla värt med andra ord! Hade sjuk panik då biljetterna skickades till min mejl som jag försent kom på hade strulat pga någon säkerhetskod som är omöjlig att få tag i så gjorde allllt för lösa det tog kanske 15 sen hade jag äntligen biljetten i handen och nu gäller det endast att längta! 

Imorse vart jag som sagt på vårdcentralen efter var det bara att hämta antibiotika på Apoteket sån otur så det finns inte men min bror överlevde studentveckan med halsfluss så London borde allt inte bli några problem! Igår skrev jag även upp mig & Emma på gästlista till en klubb så plats där borde vara kirrat verkligen exciting!! Klockan 1 träffade jag E i stan där vi växlade pengar och lämnade tillbaka/beställde en Thomas Sano berlock till mig. Fick bli ett lejon stjärntecken men ångrar nästan jag inte tog flygplan.. Får bli nästa gång! Sen gick vi till Strandgatan och satt där i kanske 1,5h mysmys<3 Nu är jag snart hemma med bussen och då ska jag packa i ordning väskan helt och hållet sen är det nästan dags att åka mot flygplatsen. Ingen tid att tänka på mitt mående utan bara LEVA! Xxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0