Göteborgshäng med bästis

Standard sjukan efter en vecka utomlands äter upp mig energin ligger på noll och kroppen säger ifrån men faaaan jag med mina exalterade planer sviks och måste skjutas upp.. Man som vill känna att man hittar tillbaka snabbt och redo att kämpa mot alla ens mål får vänta.

Vart i skolan mellan 11-13 idag hade endast privatjuridik vilket jag verkligen ser framemot att lära mig tror det kommer passa mig riktigt bra faktiskt! Känns skönt att veta att ett ämne är intressant så man vill satsa utan problem. Efter åkte jag hem med bussen men hann bara hem och vända för att ta bussen upp till stan igen där jag mötte Josefina för att ta tåget ner till Göteborg. Kändes så himla kul att äntligen återförenas med min bästa dela med mig av alla händelser i Rhodis bland annat. Vi tog en fika sen kika vi mest runt på NK där jag även fick med mig drömjackan hem. En svart Barbour med guldiga knappar och skärp i midjan minst sagt nöjd!! Ligger just nu och bara kollar på den där den hänger framför mig och bara är fin. Letade också efter en viss färg på en Odd Molly kofta jag ska köpa men verkar inte finnas i butik och på nätet är min storlek slutsåld får se hur tålmodig jag är på att vänta.. Kom hem kvart över nio och har sedan dess bara tagit det lugnt allt fläng idag har gjort mig trött så får bli sängen alldeles snart.


Imorgon ska jag övningsköra med pappa upp till stan ska in till Pondus för kolla efter en tröja och även köra lite i Skoftebyn kan vara bra att träna i stadsmiljö och inte endast på dessa dåliga vägar som finns här ute på landet. Klockan 14 ska jag jobba och kvällen blir endast lugn. Om jag är sugen på träna? Mer än allt kan jag lova känner verkligen behov av att kickas igång igen. Så laddad!! Xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0