Sensitive




Har haft såna himla dalar i livet ett tag nu, egentligen ingenting som märks överhuvudtaget, men däremot mentalt & innerst inne, fast ingenting jag brytt mig om eller tagit hand om för jag känner att det inte behövs.

Idag däremot, kan jag ärligt säga har varit en riktig power-dag. Har tidigare fått sån här känsla några gånger, för det mesta när jag efter ett grymt celsiuspass känner mig starkare än tidigare men idag kände jag så utan celsius. Kan vart för den goda pre workout maten som bestod av thai bufé, oklart haha, men levererade ett riktigt bra ryggpass gjorde jag ivarjefall. Ett pass där jag bestämde mig mentalt för att klara av sista setet, öka vikt på övningen, låta det kännas, veta om att den känslan är faktiskt den känslan jag älskar. Den känslan jag älskar är den då jag känner mig stark, att jag faktiskt har viljan, styrkan & möjligheten till att klara av något trots det tar emot. Den känslan som kan utveckla mig och till nästa gång vet jag att jag faktiskt kan. 

Vad det allra bästa med min power-känsla är, är att jag, helt själv, har tagit mig till den. Jag har varken haft personlig tränare, stöttning från föräldrar eller en biffkompis med mig under varje pass utan jag har själv tagit mig till gymmet och vart bestämd mentalt, googlat maträtter & recept, lärt mig hur mycket nytt som helst när det gäller övningar, kost & en del samverkan i kroppen. Jag har lagt ner tid, vilja & i stort sätt livet på det här då jag älskar allt som detta inlägg innebär. Pratat om att gå PT/kost utbildning efter gymnasiet och har idag bestämt mig helt för det tack vare denna power. Jäklar vad jag hittat mig själv!

Det som jag har gjort gör mig så himla glad för jag kan idag, när jag känner denna power, känna mig nöjd. Nöjd över att jag blivit starkare mentalt & också fysiskt. För mig just nu, i denna text, handlar det inte om resultat jag fått, eller inte fått, utan bara att jag faktiskt kan säga att jag är nöjd. 


Kommentarer
Postat av: Emilia

Du är grym kompis!! :*

2013-09-17 @ 21:06:04
URL: http://nattstad.se/emiliasandstrom
Postat av: Emilie

Hej!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,

Emilie
Hittarecept.se

2013-09-18 @ 14:12:16
URL: http://www.hittarecept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0