Salladsdejt

Hej bloggis!
Vart tomt här denna vecka igen men veckodagarna är rätt enformiga dvs skola - gym - plugg så blir inte speciellt intressant i längden! Annars har jag idag gymat x2, vart i skolan en stund & på salladsdejt på eftermiddagen. Gick up 06 (!!!) på min egentligen sovmorgon idag för gymma hehe. Hade hela gymmet för mig själv så fick till ett riktigt bra rygg/axelpass! Åkte till skolan och hade 2 chill lektioner samt idrott sen efteråt fick de bli effektivt triceps/biceps. Tankarna var mer inriktade på sallad så passet gick heelt okej! Mötte ivarjefall upp Josefina så gick vi till Ät&Bar och satt där lite mer än 1 timme och hade det allmänt bra. Älskar den tjejen! 
Nu visade det sig att jag är leddiiiig imorgon så innebär maaassaa tid på gymmet haha ska försöka orka ben/mage + någon form av cardio. Megafrulle + sjuk dunkmusik + en celsius så lär jag kunna leverera! Framåt kvällen hoppas jag verkligen planerna på bio blir av! Måååste se The Hunger Games - Catching fire så kanske slutar med att jag går dit själv haha vem vet med dagens grabbs!
Hörs när vi hörs. Xx
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0