Mysdag med mamma

Haft en sån fiiiin dag med älskade mamma på Torp idag! Innan vi åkte imorse tog jag mig ut på en powerwalk/promenad och tänk er housemusik med världsdunk, hur blåsigt som helst och håret är i hela ansiktet och man bara går som en jäkla krigare haha! Efter åt jag en perfekt frukost med egengjord granola & knäckebröd med massa goda grejer. Repris imorgon bitti!
Ivarjefall, jag & mamma vart på Torp där vi har shoppat en del och även lunchat. Åt en suuper good räksallad! Finns på Briggen för er som vill veta hehe. Fick delvis köpt en sån hiiiimla snygg Odd Molly kofta. Älskar den av hela mitt hjärta!!! Mysdag var precis vad jag behövde. Älskar min mamma!
XX.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0