Dax att bli friiiisk

Inne på dag 5 fem nu från att varit hemma från skolan men tror det är dax att dra sig dit imorgon och försöka komma tillbaka till livet igen! Vart sjuk med feber och nu är det mest bara gör jobbig förkylning som sitter kvar. Denna vecka som jag skulle kicka igång starkare än någonsin gick ju inte direkt som planerat om man säger så haha... Är oxå träningshelg nu till helgen men kommer inte hinna bli helt återhämtad vilket suuuger. När jag är helt frisk har jag en ben/rump-dejt planerad med Nora + möte med PT snart igen. Detta lär bli bra vänner! 

Har inte gjort något speciellt dessa dagar som ni kan förstå! Alldeles nyss kollade jag precis slut på Desperate Housewives. Kollat igenom 8 säsonger haha vet inte när eller hur jag haft tid till det men det är verkligen riiiktiiigt grymt! Däremot kommer Gossip Girl alltid va favvis sedan Pretty Little Liars & därefter Desperate Housewives. Blir nog att jag kollar om G.G förövriigt. Stooor kärlek<3 Jaja, till serietittandet idag har jag ätit maaasssaa god frukt med grönt te till som min kropp nog tycker om lika mycket som jaag. XX.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0