Valbooorg


Godmorgoon!
Somnade vid 4, uppe vid 8 idag ??? Haha knappt så jag förstår det själv! Har lite stress just nu eftersom jag ska iväg & jobba med pappa, vad gör man inte för 300 kr + donken?? (tjockisdagidag) Igår vart det ju Valborg och jag gjorde inget annat än SUPA. Nejmen nää, jag drack festade chillade cyklade snackade osvosvosv. Kvällen började hos Melina så jag var hos henne vid 7. Jag Melina Zandra och Olivia var där och chillade, började smådricka för att veta vart vi skulle ta vägen! Till en början tänkte vi dra oss utåt men där vart det inte mycket röj så vi cyklade inom Hemmakväll (lösgodislover) sedan ett stopp på MAX. Vi fick reda på fest så vi tog cyklarna dit och drog igång partyt kan man väl säga! Kvällen vart verkligen gööör kuuul och hade det allmänt bra! Kärlek! Vid 2 skjutsade Jonathan mig in till stan på cykel haha det tog sin tid... Så tog jag bussen hem 02:15 och därför blev det seeent. Bland det svåraste jag gjort måste vara att borsta tänderna lite för full, det gick sådär..! Förövrigt smakade godiset inte alls så bra jag hoppats på... Så mitt godiscraving lär minskat alltså kommer maj månad bli ännu lättare utan allt som innebär socker! Taaagggaaa. Edit: Inlägget skulle upp imorse men hann inte publicera. Dagen har bestått av en blandning av sjuk & bakis hehe målat & solat oxå. Nu psykologiplugg som fan. Xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0